Korporativno fejsbukovanje – da ili ne?


Prošle nedelje kompanija E-75 IT Services pokrenula je svoju prvu zvaničnu Facebook stranicu (http://goo.gl/8D1tq) kao još jedan medij kojim će se služiti u narednom periodu. Tim mladih entuzijasta radio je na sadržaju, dizajnu, kompletnoj strukturi kako bi to sve izgledalo ozbiljno i profesionalno. Pa tako na stranici,  postoje sekcije u kojima su predstavljene osnovne informacije o preduzeću, prisutnost na društvenim mrežama, video zapisi i edukativni materijali omogućeni za download. Isto tako, prikazane su i aktuelne pozicije za posao koje su privukle dosta interesovanja.

Ono oko čega se u jednom momentu naš tim zapitao jeste – zašto je tako mali broj ljudi postao fan naše stranice? A i oni koji su postali, sve su manje-više naši prijatelji. Kako zadobiti poverenje ljudi koji provode veliki deo vremena na Facebook-u? Kako se izboriti sa informacijama iz sveta mode, muzike, politike, sporta kojih ima pregršt i navesti ljude da pročitaju i po koju informaciju iz sveta kompjutera i najnovijih tehnologija? I što je najvažnije – šta mislite da li se kao firma krećemo u pravom smeru, da li nam je za izgradnju brenda i imidža bitna stranica na Facebook-u?

Stranica je koncipirana tako da bude zanimljiva velikom auditorijumu, postovi se pišu i na engleskom i na srpskom i smenjuje se podjednako zanimljiv sadržaj. Isto tako, sadržaj se postavlja nekoliko puta dnevno, ne previše, kako bi se izbegao spam. Ali opet, pitanje je kako privući ciljnu grupu, kako se svideti ljudima i biti im dovoljno interesantan kako bi počeli da nas prate?

Da li vaša kompanija poseduje stranicu na Facebook-u? Kako se reklamirate, koliko ljudi učestvuje u promovisanju stranice, koliko su članovi aktivni u diskusijama? Da li vam se nekad desilo da vas je neko preko Facebook-a kontaktirao u vezi potencijalne saradnje ili posla? Da li vam je Facebook ikada doneo neko poboljšanje u poslovanju, unapređenju brenda?

Vaše iskustvo bi nam puno značilo za dalje poslovanje, razvoj i ulaganje u društvenu mrežu Facebook. Budite ljubazni i u komentarima ostavite svoje impresije i iskustva…

Switch to our mobile site